KONIEC SEZONU ARTYSTYCZNEGO… W KOŃCÓWCE TYLE SIĘ DZIAŁO, ŻE HEJ! :)

Kochani, a więc w końcu wakacje - upragniony czas odpoczynku, wyjazdów i lenistwa :)
Dziś (niedziela 26.06.2011) zakończyliśmy nasz sezon artystyczny 2010/2011. To był naprawdę świetny rok - udało nam się dosłownie wszystko, co sobie planowaliśmy, a nawet jeszcze więcej! :) Dzięki więc! - najpierw Panu Bogu oraz Matce Najświętszej, naszym Aniołom Stróżom, Arturowi i wszystkim, którzy nam w jakikolwiek sposób w tym czasie pomogli. Szczególne podziękowania ks. Łukaszowi Andrejczykowi, no i wszystkim ze Stowarzyszenia “Wspólne Dobro Wspólny Cel” - kochani, wielkie, wielkie dzięki! W końcu zaś! - gratulacje i podziękowania należą się też i WSZYSTKIM NAM! - za setki godzin prób, pracę, ofiarność i za to, że zawsze można było na NAS liczyć :)
Ale nim po niedzielnej Mszy Św. o godz. 11.00 pozwoliliśmy sobie na “zakończeniową radość” przy cieście i lodach, zanim wszyscy podziękowaliśmy sobie za ten rok, działo się wcześniej, oj działo :)
Właściwie cały maj i czerwiec, to już szalone tempo, ale o niektórych sprawach pisaliśmy tu wcześniej, więc zaczniemy ten krótki opis od pobytu na dorocznej przedwakacyjnej wyprawie do Karasiewa (17-21.06.2011). Świetny czas zasłużonego odpoczynku, radości i budowania coraz lepszej WSPÓLNOTY! - to było TO! Nie sposób opisać wszystkiego, co się działo w tym czasie - ale jedno jest pewne; kto nie był, ma czego żałować… :)
Zaraz po powrocie, środowa próba przed występem, a potem - w Boże Ciało - finałowy koncert XXIII Festiwalu Pieśni Liturgicznej i Piosenki Religijnej na Stadionie Miejskim w Białymstoku.
Swoją drogą, które to już nasza wygrana festiwalowa?…
;)
W sobotę (25.06.2011) nasza ostatnia “normalna” próba - choć już nieco “na luzie”, no i niedziela (26.06.2011), czyli - jak już wspominaliśmy - uroczyste zamknięcie sezonu :)
Teraz sporo z nas jedzie na oazy (najliczniejsza grupa, wraz z Karolem rusza na ODB turnus I, do Kruszewa (prowadzi tę oazę nasz dobry Przyjaciel, Ks. Wojciech Trzaska)), w sierpniu (1-6.08.2011) rajd rowerowy, potem (8 - 14.08.2011) dla “starszych” będzie wyjazd do rodziców Karola pod Rajgród…
Więc to nie tak, że wakacyjnie “odpuszczamy sobie”, nie, nie… ;)
Ale… wakacje to wakacje! :) Dlatego też pamiętajcie! - NASTĘPNA PRÓBA (CZYLI OTWARCIE NOWEGO SEZONU ARTYSTYCZNEGO 2011/2012 :) ) - 31.08.2011 (ŚRODA), GODZ. 12.00 W NASZEJ SALCE!!!
A TERAZ WSZYYYYYYSTKIM! - DOBRYCH, WESOŁYCH, ŚWIETNYCH WAKACJI!!! i… DO ZOBACZENIA! :)

p.s. Jeśli ktoś ze “starszych” nie zdążył się jeszcze zgłosić na sierpniowy wyjazd, niech kontaktuje się telefonicznie z Karolem :)

eliminacje (wygrane) ;) XXIII Białostockiego Festiwalu Pieśni i Piosenki Religijnej

Finałowy występ na Stadionie Miejskim w Białymstoku :)

na wyjeździe w Karasiewie (wycieczka do pozostałości pałacu hr. Michała Paca w Dowspudzie)

na wyjeździe do Karasiewa - musztra w "terenie" :)
na Karasiewskim wyjeździe - jak Masztalerza się ma za prowadzącego, to i wszyscy konno jeździć muszą umieć! OBOWIĄZKOWO! :)

wycieczka do Giżycka - nie ma to, jak Żegluga Mazurska :)

trochę historii i zwiedzania - twierdza Boyen - Giżycko :)

"BOŻE ECHO" - Karasiewo, 17-21.06.2011 :)