WYNIKI III PODLASKIEGO PRZEGLĄDU PIEŚNI PATRIOTYCZNEJ…

W dniu 24.11.2012 komisja w składzie: p.prof. Edward Kulikowski, p. dr Bożena Bojaryn-Przybyła, p. Cezary Kunda, ogłosiła następujące wyniki III Podlaskiego Przeglądu Pieśni Patriotycznej w Białymstoku:

KATEGORIA I:
miejsce 1: chór dziecięcy S.P. 28
miejsce 2: chór “Sylaba” z S.P. 4
miejsce 3: chór klas 1-4 z S.P. 19
WYRÓŻNIENIE: chór Przedszkola Samorządowego nr 27

KATEGORIA II:
miejsce 1: zespół “Studio Piosenki” z Hajnowskiego Domu Kultury
miejsce 2: chór Społecznej Szkoły Muzycznej I st. w Hajnówce
miejsce 3: schola “Santa Cross” z parafii w Grabówce

KATEGORIA III:
miejsce 1: Dorota Sztylet - HDK
miejsce 2: Aleksandra Wołosewicz - Przedszkole Samorządowe nr 32
miejsce 3: Izabela Karczewska - HDK

KATEGORIA IV:
miejsce 1: Zuzanna Borys - S.P. nr 26
miejsce 2: Gabriela Piekutowska - S.P.47
miejsce 3: Aleksandra Julia Muszyńska

KATEGORIA V:
miejsce 1: Paula Zawadzka - IV L.O w B-stoku
miejsce 2: Adrianna Prusinowska - HDK
miejsce 3: Bartosz Oszczędłowski
WYRÓŻNIENIE: Julia Prochaska - Grabówka

Jury Przeglądu przyznało także słowne wyróżnienie Zuzannie Zdanowicz z Zespołu Szkół w Dobrzyniewie Dużym oraz Emanueli Pietrowskiej - “Perełki św. Wincentego” z Niepublicznego Przedszkola Sióstr Miłosierdzia w Białymstoku

WSZYSTKIM WYSTĘPUJĄCYM ORAZ NAGRODZONYM SERDECZNE GRATULACJE! ZAPRASZAMY ZA ROK! :)
W imieniu Organizatorów:
Karol Konrad Masztalerz - koordynator Przeglądu.

Lubie to!

3 komentarze to “WYNIKI III PODLASKIEGO PRZEGLĄDU PIEŚNI PATRIOTYCZNEJ…”

  1. BK pisze:

    Witam! Wspanialy pomysł na festiwal, świetny akustyk i nagłośnienie!,budujacy koncert, ale jezeli kogoś to interesuje, to warto parę rzeczy dopracować:
    - dyplomy uczestnictwa nalezy uroczyście wręczyć uczestnikom od razu po występie, w dyplomach nazwa zespołu powinna być wpisana komputerowo i dokładnie taka jak w zgłoszeniu.
    - warto wygłodniałych uczestników poczęstować w przerwach między kategoriami
    - kategorie powinny być w jednym bloku
    -warto docenić chociażby dyplomem- wyróżnieniem wiecej udanych prezentacji
    -przy tej ilości uczestników może trzeba ograniczyć ilość utworów do 1, lub ilosć uczestników delegowanych z jednej placówki
    - czas koncertu i wręczenie nagród też powinno trwać nie dłużej niż godzina
    Teraz naprawdę przykre sprawy:
    - KOMISJA nie może mieć jakichkolwiek powiązań z uczestnikami( typu- zespół żony/ męża)
    -KOMISJA (płatna) nie może lekceważyć żadnych uczestników i instruktorów, którzy często społecznie wiele godzin przygotowywali występy uczniów, POPRZEZ ODWRACANIE SIĘ BOKIEM I ROZMOWY PRZEZ CAŁY WYSTĘP niektórych UCZESTNIKÓW, może wtedy nie byłoby fałszujących laureatów , zbulwersowanych rodziców i upokorzonych dzieci. Może ktos z organizatorów weżmie moje uwagi do serca. Przepraszam za ostre słowa, ale moim wychowankom i ich rodzicom było tez bardzo przykro. BK

  2. karol pisze:

    Dziękujemy, i oczywiście, jesteśmy otwarci na wszelkie dobre pomysły na przyszłość. Serdecznie tez prosimy o wszelkie uwagi. :)

  3. karol pisze:

    Co do uwag jeszcze, to tak:
    faktycznie, od przyszłej edycji będziemy wręczać uczestnikom dyplomy za uczestnictwo zaraz po ich występie, to bardzo dobry pomysł; z tym komputerowym wypisaniem jest o tyle problem, że do ostatniego momentu niektóre podmioty artystyczne wprowadzają pewnie zmiany co do repertuaru, jak i składu wykonawców - pozwalamy na to, jeśli rzecz dotyczy jednej instytucji delegującej wcześniej wykonawców… Co do ilości piosenek - to dotychczasowe, 3-letnie już doświadczenie, świadczy za tym, iż 1 piosenka dla solistów, i dwie dla chórów, scholi i zespołów, to optymalne rozwiązanie, dobrze wpisujące się w harmonogram czasowy imprezy…
    Co do poczęstunku - owszem, mamy taki ambitny pomysł, żeby był dla każdego po występie, postaramy się go zrealizować, ale… sprawa najzwyczajniej w świecie rozbija się o fundusze. Proszę mi wierzyć, że mimo tych dofinansowań (powiedzmy sobie szczerze, nie największych - mogę to powiedzieć szczerze - otrzymaliśmy w sumie ze wszystkich dotacji 7,5 tys złotych, co przy opłatach, wynajęciu akustyka, nagłośnienia, sali, wynagrodzeniu jury, kosztach reklamowych, zakupieniu nagród, jest kwotą, hmmm… niewielką…) ze strony miasta NAPRAWDĘ nasze Stowarzyszenie dokłada do tej imprezy dużo więcej, niż dostaje. Nie liczymy też - naprawdę - wielkiej pracy społecznej, którą całkowicie bezinteresownie około 30 osób wykonuje. Może Pan (Pani) wierzyć, lub nie, NAPRAWDĘ tak jest… Przygotowujemy słodki poczęstunek dla WSZYSTKICH, którzy uczestniczą w koncercie galowym - to naprawdę spory wysiłek, jeśli liczymy, że jest to - spokojnie - około 500 osób…
    Co do decyzji jury - jest ono CAŁKOWICIE NIEZALEŻNE od organizatorów. Nie mamy wpływu, nie chcemy i nie ingerujemy ABSOLUTNIE w ich decyzje i działalność. Nie ma też w regulaminie naszego Przeglądu zapisu zabraniającego członkom rodziny kogoś z jury zaprezentowania efektów swej systematycznej społecznej pracy… Nie wiem, dlaczego ma to być zarzut co do jakości i ofiarności tychże ludzi… (proszę mi wierzyć, iż wynagrodzenie członków jury naszego Przeglądu jest śmiesznie małe, w porównaniu do oceniania innych tego typu komercyjnych “imprez”, jak i do poziomu ich wykształcenia i wiedzy muzycznej…) No cóż, oczywiście, można mieć osobiste uwagi do nich, o które zresztą serdecznie prosimy, bo też nie jesteśmy głusi na nie - o nie! - ale co do fałszujących laureatów, to niekoniecznie byśmy się z nimi zgodzili…
    Reasumując - wiele uwag jest trafnych, przyznajemy rację, i obiecujemy w kolejnym roku polepszać standardy naszej działalności. Nie wszystko się da zrobić, z prozaicznego powodu braku funduszy. Ale obiecujemy, ze się postaramy. A za szczere i życzliwe uwagi NAPRAWDĘ z serca dziękujemy… Z poważaniem: (w imieniu wszystkich organizatorów) Karol Konrad Masztalerz - koordynator Przeglądu…